Ondernemers die een restaurant beginnen hebben vaak een duidelijke missie. Ze willen hun klanten smakelijke gerechten aanbieden en ervoor zorgen dat ze in een aangename sfeer van hun eten kunnen genieten. Het is voor horecaondernemers geen probleem dat deze zaken veel tijd, energie en aandacht kosten, maar sommige ondernemers worden onaangenaam verrast door de complexiteit van de administratie. De personeelsadministratie kan moeilijk zijn door zaken als verzuim, overuren en een steeds veranderende cao, terwijl een veelheid aan kleine transacties en wisselende btw-tarieven voor verschillende producten uw financiële administratie een precies, tijdrovend karwei maken.
Het wordt er niet makkelijker op doordat de meeste boekhoudsoftware geen rekening houden met deze problemen die alleen in de horeca branche gelden. Bij Ifiac vonden we eind jaren negentig dat het tijd was voor boekhoudsoftware waar juist restauranthouders iets aan hebben. Door onze ervaring met de horecabranche weten we precies aan welke eisen onze online applicaties moeten voldoen. U kunt gebruik maken van deze applicaties om minder tijd kwijt te zijn aan uw administratie, maar desgewenst kunnen we uw administratie overnemen. Dat kan gedeeltelijk, maar ook geheel. Welke optie u ook kiest: dankzij Ifiac bent u aanmerkelijk minder tijd kwijt aan uw administratie.
Er zijn zaken die we u niet uit handen kunnen nemen. Het bereiden van gerechten doet u natuurlijk het beste zelf en dat geldt ook voor het aannemen van het juiste personeel. Maar als uw bedrijf draait, kunnen we onder meer de volgende zaken voor u regelen:
Heeft u een administratieve uitdaging voor Ifiac? We zetten onze horeca-expertise graag in om u te ontzorgen, zodat u meer tijd overhoudt om uw restaurant te runnen. We spreken graag uw wensen en de mogelijkheden door in een persoonlijk gesprek om tot een passende oplossing te komen. Stuur ons een e-mail of bel ons op, dan maken we zo snel mogelijk een afspraak.
CONTACT MET IFIAC